✓ De beste service en garantie

Gratis verzenden vanaf €30,-

 

✔ Gratis retourneren

Heb je een vraag?

Wij zijn altijd bereikbaar per e-mail en via het onderstaande formulier. 

Veel gestelde vragen

Je mag jouw bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren. Stuur een e-mail naar info@oxo-good-grips.nl en we sturen je een verzendlabel.

  1. Stuur een e-mail naar info@oxo-good-grips.nl.
  2. Wij sturen jou vervolgens een retourlabel.
  3. Deze plak je op het pakket.
  4. Het pakket geef je af bij een PostNL-punt.
  5. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je het aankoopbedrag terug.

Let op: eventueel betaalde verzendkosten worden niet gecrediteerd.

Soms is dit nog mogelijk. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@oxo-good-grips.nl en wij proberen jouw bestelling tegen te houden.

Soms is dit nog mogelijk. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@oxo-good-grips.nl.

Wij leveren alleen in Nederland en België. 

1 tot 2 werkdagen. Jouw bestelling wordt bezorgd door DHL. Je ontvangt van ons een e-mail met track and trace, zodat je jouw pakket kunt volgen.

Je kunt betalen met alle gangbare betaalmethoden, zoals iDeal, Paypal, creditcard en Bancontact. Ook is het mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. En om het bedrag handmatig over te maken.

Dat hangt er vanaf. Wanneer jouw favoriete product uitverkocht is, kun je je e-mailadres achterlaten op de productpagina. Wij sturen je dan een berichtje als het product weer op voorraad is. Uiteraard mag je ook altijd even mailen met info@oxo-good-grips.nl. We informeren je dan graag over de verwachte levertijd.

Nee. Wil je toch iemand verrassen met een cadeaubon? Stuur ons dan je vraag naar info@oxo-good-grips.nl.

Nee. Wij zijn uitsluitend een online shop. Maar we bieden wel gratis retourneren aan. Op die manier kun je de producten thuis bekijken en terugsturen als het niet is wat je zoekt. Vind hier alle producten.

Op de meeste producten heb je 1 jaar garantie. Is jouw product kapot? Stuur dan een e-mail naar info@oxo-good-grips.nl.

Let op: wij bieden alleen garantie op producten die door ons zijn verkocht. Heb jij je product in een andere winkel gekocht? Dat moet je met die winkel contact opnemen. 

Stel je vraag